PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie? › Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takiepytanie?
  • Data: 2007-03-27 04:51:25
    Temat: Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takiepytanie?
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Mar, 05:18, Jasek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Piotr wrote:
    > Ja stosowalem zasade, ktorej nauczylem sie od swojego znakomitego
    > szefostwa. Zadac kwoty 2-3x wiekszej niz srednia pensja na tym
    > stanowisku, jednoczenie potrafiac to umotywowac. Paradoksalnie,
    > przynosilo to efekty. Znakomite.

    oj popieram w całej rozciągłości:)
    Przynajmniej można w razie potrzeby zejść w negocjacjach "dół".
    Od siebie dodam jeszcze jedną uwagę: nie ma nic gorszego, niż
    odpowiadanie:
    nie wiem, nie orientuję się ile na tym stanowisku wynoszą pensje.
    Nie oszukujmy się, jeśli firma poszukuje osoby na jakieś nietypowe
    stanowisko
    i jeśli nawet ciężko znaleźć nawet orientacyjne warunki finansowe
    "gdzieś w sieci",
    to od czego jest wyobraźnia - oczywiście z odrobiną realności :) -
    bez tej odrobiny pomyślunku kandydat wydaje się mało atrakcyjny.