PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie? › Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?
    From: Any User <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie
    pytanie?
    Date: Sun, 25 Mar 2007 11:33:58 +0200

    > Z takim pytaniem jak w temacie pewnie wiele osob szukajacych pracy
    > spotkalo sie wiele razy. Wedlug mnie jest to jedno z najgorszych pytan
    > ale niestety pojawia sie zawsze. Niestety jak dla mnie obie odpowiedzi
    > sa zazwyczaj zle bo jesli czlowiek powie za malo to bedzie mial problem
    > zeby wyjsc poza pewne widelki a jesli z koleji powie zbyt duzo to sie
    > okaze ze uslyszy oklepany juz tekst - Odezwiemy sie do Pana.
    >
    > Jak sobie z tym radzic - jaka powinna byc odpowiedz zeby nie zamknac
    > sobie drzwi przed nosem.

    Przede wszystkim należy być konkurencyjnym. Jeśli znasz średnie stawki w
    danym zawodzie i regionie, to możesz powiedzieć o 20-40% mniej. Da Ci to
    pewność zdobycia pracy, a do stawki średniej możesz łatwo i szybko
    dojść, jeśli będziesz się w odpowiednim stopniu poświęcał dla firmy.

    Powiedzenie stawki średniej automatycznie Cię dyskwalifikuje, gdyż w
    każdej normalnej firmie są one osiągane przez pracowników sprawdzonych -
    a Ty jeszcze sprawdzony nie jesteś, więc takie żądanie będzie zbyt
    wygórowane.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com