PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Date: Mon, 28 Jul 2003 13:16:11 +0200

    // ciach //
    > Ja akurat Cie nie zzatrudnie, wiec mozesz sobie darowac.
    to chyba napisałem, ze nie uważam grupy za miejsce do szukania pracy.
    Zresztą za ocean sie nie wybieram (przynajmniej na razie)

    // ciach //
    > Jednak podkreslanie _najpierw_ ilosci godzin a nie tego, co sie osiagnelo
    > pracy jest bardzo znaczace.
    // ciach //
    racja

    // ciach //
    > CV i rozmowa to jest moment, w ktorym sprzedajesz siebie - swoje
    > umiejetnosci.
    // ciach //
    > Jesli chcesz podkreslic, ze jestes gotowy zostac po godzinach - to po
    > prostu mowisz, ze w razie potrzeby i pilnego projektu jestes w stanie
    > pracowac, poki nie skonczsz na czas. Ze zalezy ci na jakosci i efekcie.
    > A nie ze "siedzialem iles-tam godzin gdzies-tam".
    // ciach //
    czasem wydaje się że najprostrze rozwiązania są najtrudniejsze :)
    a poważniej - w poście napisałem skrótowo. To co piszesz jest dla mnie
    oczywiste, może też jest prawdziwe że nie potrafię tego odpowiednio
    przekazać. nic to, trzeba nad soba pracować

    // ciach //
    > To zreszta co chcesz zpowiedziec daje sie okreslic ladnym zwrotem:
    > "ability to work in serious time constrains".
    // ciach //
    dokładnie tak jest. nie potrafię skończyć bez zakończenia, oczywiście
    najlepiej pozytywnego

    // ciach //
    > Bo pewnie twoje CV przepada w przedbiegach i na rozmowach zle wypadasz.
    > Moze wartoby nad tym troche popracowac?
    // ciach //
    możliwe że tak jest. i staram sie nad tym pracować

    > jedna z pierwszych rzeczy, jakie ucza na kursach przygotowujacych do
    > szukania pracy to jak pisac tzw. "CAR" statements.
    >
    > challenge-action-response czyli przekladajac na polski:
    > wyzwanie-akcja(plan)-odpowiedz.
    // ciach //
    tego staram się trzymać

> [...]
    > sie na konkretnych problemach i je rozwiazujesz. Ze jestes skuteczny.
    >
    > Pisanie zas CV w sposob
    > od.. do... pracowalem w firmie X na stanowisku Y - nie daje zadnych
    > informacji o Tobie jako pracowniku.
    > Rownie dobrze bowiem moze znaczyc, ze jestes dobry jak i przecietny a
    > nawet kiepski - taki, co to wlsnie odwala tylko dupogodziny i robi
    > tylko jak mu ktos palcem pokaze skad dokad.
    >
    > takie CV w sytuacji, gdy jestes ty jeden albo i paru innych kandydatow
    > pewnie by starczylo; ale gdy musisz na to samo stanowisko konkurowac z
    > kilkudziesiecioma czy kilkuset innymi - odpadasz.
    // ciach //
    data, firma, stanowisko to podstawa. do tego zawsze dodaję punkty: 1
    obowiązki na stanowisku, 2 osiagnięcia (zrobiłem, wpłynąłem, poprawiłem,
    liczby). to juz od dawna stosuję. aczkolwiek w przypadku porad nie jestem na
    nie głuchy
    --
    > Nina Mazur Miller
    > n...@p...ninka.net