PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - czy pracodawcy nie wiedza czego chca...? › Re: IT - czy pracodawcy nie wiedza czego chca...?
    From: "AndrzejW" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - czy pracodawcy nie wiedza czego chca...?
    Date: Wed, 30 Aug 2006 23:10:47 +0200

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnefbrki.ha6.jakub@jakub.kofeina.net...

    > No jak się patrzę po wątkach tutaj, to marne szanse jak dla tonerowego.

    Nie tak dawno ktoś tu pytał się, czy za 1.200 zł netto znajdzie kogoś
    takiego. Reakcja była dość jednoznaczna.

    Oczywiście wszystko zależy czy tonerowy pracuje w firemce z pięcioma
    komputerami i jakimś routerem, czy też z pięćdziesięcioma i całą resztą
    infrastruktury. W pierwszym przypadku, faktycznie nie zarobi wiele, ale też
    nie musi przecież przesiadywać w firmie całymi dniami. Zjawia się 2-3 razy w
    tygodniu sprawdzić czy wszystko w porządku i tyle. Czasem jakieś
    akualizacje, czy odwirusowywanie. Znam z resztą takie właśnie firemki, które
    płacą ok 1000 zł/m-c (faktura) gościowi za to tylko, że jest na wezwanie w
    razie potrzeby. Wzywają go powiedzmy raz czy dwa razy w miesiącu.

    W drugim przypadku... Z doświadczenia wiem, że jeśli w firmie jest 40-50
    komputerów, to spokojnie tonerowy ma co robić przez cały dzień. Zwłaszcza
    jak jest jedynym komputerowcem w firmie, i czuje się odpowiedzialny za to,
    żeby ten cały majdan jakoś funkcjonował. Trzeba rozróżnić te dwie rzeczy ;)

    pozdr
    AW