PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT - czy pracodawcy nie wiedza czego chca...? › Re: IT - czy pracodawcy nie wiedza czego chca...?
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: IT - czy pracodawcy nie wiedza czego chca...?
    Date: Wed, 30 Aug 2006 20:09:00 +0000 (UTC)

    Dnia 30 Aug 2006 10:10:09 -0700, x...@m...net <x...@m...net>
    w <1...@m...googlegroups.c
    om> napisał:

    > dalej bede obalal mity o raju:
    > - brak jakichkolwiek ulg podatkowych
    > - 22% to podatek dochodowy - do tego jest jeszcze tutejszy ZUS

    Jak dokładnie wygląda ten podatek, bo z linka którego podałem wyglądał
    dziwnie:
    jest sobie kwota wolna od podatku, 4745 Ł. Czy jak ktoś zarobi 4746, to
    płaci 474.6 czy 0.1 Ł z okazji wejścia w próg podatkowy?
    Wyliczenie robiłem przy pesymistycznym założeniu pierwszej opcji, ale
    sądzę, że jednak druga jest nieco bardziej prawdopodobna.

    Ile tego zusu jest? (Przypuszczam, że to ubezpieczenie medyczne a nie
    emerytalne)

    > - oprócz podatku dochodowego jest jeszcze podatek lokalny - srednio
    > liczac 500 funtów rocznie

    Czyli zamiast 23400 22900Ł.

    > - ceny produktów przemyslowych sa na poziomie cen w Polsce
    > - ceny produktów zywnosciowych sa od 1.5 do 2.0 raza wyzsze niz w PL
    > - ceny uslug i mieszkan sa proporcjonalnie takie same jak w Warszawie
    > (srednie mieszkanie w Londynie kosztuje 300 000, czyli 10 pensji IT
    > managera brutto)

    W całej Angli, czy też tylko w Londynie?

    > - IT manager z przykladu nie pracuje 35 godzin tygodniowo - bedzie to
    > predzej 50 - i nie, nie dostanie ekstra pieniedzy za nadgodziny

    Szczerze - 10 godzin tygodniowo więcej można przeżyć.

    Nadal mi wychodzi, że gościu pracujący tam ma lepiej niż tutaj na tym
    samym stanowisku i zarabiający 30k lokalnej waluty.

    > Xiv

    ja czyli jakub
    Revoke.