PracaGrupypl.praca.szukanaINTELIGENCJA › Re: INTELIGENCJA
  • Data: 2003-08-01 21:42:33
    Temat: Re: INTELIGENCJA
    Od: "Wirgiliusz Dryło" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    e tam...
    dajcie Panowie spokój...
    Panie Piotrze W. proponuję zatem wykorzystać posiadaną przez siebie wiedzę,
    i zacząc być niezależnym od jakiegokolwiek pracodawcy...
    trochę skromności nie zaszkodzi...
    każdy ma jakies pomysły które przy odrobinie szczęścia mogą dać owoc w
    postaci tych 7 tyś zł.

    Natomiast Panie Sebastianie, miał Pan na mysli chyba proze...

    reasumując, spotykamy się prawdopodobnie w tej samej sprawie,
    zamiast wieszac psy na sobie i słać szyderstwa, proponuje poddać grupie
    rozwiązanie problemu "szukam pracy"...
    Macie Państwo twórcze pomysły, jak sami zauwazacie...

    Moze Panowie mają informacje w jakich klubach, ogólnie miejscach,
    przesiadują
    pracodwacy chętni zatrudnic i docenic pracownika ?

    pozdrawiam,
    życząc wszystkim znalezienia wymarzonej pracy...

    ps. czy to miejsce w ogole odwiedzają jacyś pracodawcy ?
    :)

    a na koniec,
    Życzę wszystkim abyście zostali milionerami i mnie zatrudnili !