PracaGrupypl.praca.szukana › INTELIGENCJA

  • 1. Data: 2003-07-31 18:53:48
    Temat: INTELIGENCJA
    Od: "MATRIX" <m...@w...pl>

    Powiem krótko - jestem inteligentny - zmienie pracę, na taką która postawi
    duże wymagania, bedzie realizaować ambitne projekty, dośc mam pracy, która
    nie mam sensu i bycia popychadłem niedokształconych przełozonych - oferty
    tylko od 5.000 zł.

    - wykształcenie wyższe, nie znam biegle języków, prawo jazdy

  • 2. Data: 2003-07-31 20:11:25
    Temat: Re: INTELIGENCJA
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "MATRIX" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko od 5.000 zł.
    >
    > - wykształcenie wyższe, nie znam biegle języków, prawo jazdy

    he he . oczywiście netto... to jest nas dwóch
    myślę tak jak kolega wyżej, z tym że ja jestem odrobinę skromniejszy, ale
    tylko odrobine.

  • 3. Data: 2003-07-31 21:18:40
    Od: "kubax" <k...@a...pl>

    > he he . oczywiście netto... to jest nas dwóch
    > myślę tak jak kolega wyżej, z tym że ja jestem odrobinę skromniejszy, ale
    > tylko odrobine.

    oboje jestescie smieszni...

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-07-31 22:17:03
    Od: "PiotrekW" <p...@p...onet.pl>

    > oboje jestescie smieszni...
    ??????? Czyżby ????????????
    A jak chcesz wynagrodzić ludzi, którzy mają dziesiątki, jak nie setki
    pomysłów, potrafią je zaplanować, zrealizować i generować zyski ok. 100%
    miesięcznie (od kapitału obrotowego) ???
    Czy uważasz że to śmieszne ?????
    Śmieszne to może i jest przy prowadzeniu kiosku RUCH-u , ale zapewniam Cię
    że jeden zapaleniec o wysublimowanym poczuciu handlu i obsługi, może
    kilkakrotnie zwiększyć zyski nawet takiego kiosku.
    Pewnie powiesz......... ale jest bezrobocie i pensja w wysokości 700zł
    powinna być spełnieniem dla wielu bezrobotnych......... i to się zgadza,
    tylko każdy pracujący za takie wynagrodzenie czuje się oszukany i poniżony,
    i na pewno nie przyczyni się do rozwoju firmy pracodawcy.
    A można by to zrobić z korzyścią dla obu stron, masz tu podstawową pensje
    700zł przy obrotach (lub zysku) firmy xx.xx zł, a wszystko co wymyślisz,
    podniesie zyski i rozwój firmy dodatkowo 10% od zysku............... i co by
    się stało............ tak to trudno przewidzieć :-))))
    Osobiście generowałem zyski ok. kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie,
    przy takim samym obrocie co wcześnie dawał kilkanaście tysięcy zysku, każda
    informacja potrafi dać zalążek nowego pomysłu na bardziej nowoczesny i
    dochodowy biznes, ewentualnie rozszerzyć dotychczasową działalność, w
    każdym przypadku, ale to na pewno nie jest dla ludzi bez wyobrażni dla
    poziomu stwierdzeń " JESTEŚCIE ŚMIESZNI ".
    Każdy jest w stanie pracować nawet bez wynagrodzenia, w słusznej sprawie,
    ale jeśli potrafi zrobić więcej niż inni, co przynosi wymierne korzyści,
    chce aby go doceniano.
    pozdr. Piotr
    p.s. Mieszkam w Zielonej Górze, chcesz poznać nowe możliwości na większe
    zyski i nowe pomysły przy Twojej dotychczasowej działalności, napisz na
    p...@p...onet.pl zobaczysz co to inwencja twórcza i jak może Cię wybić z
    tłumu sceptyków.

  • 5. Data: 2003-07-31 22:27:37
    Od: "netplus" <s...@u...pf.pl>

    zobaczysz co to inwencja twórcza i jak może Cię wybić z
    > tłumu sceptyków.

    czysta poezja...

  • 6. Data: 2003-07-31 22:57:34
    Od: "PiotrekW" <p...@p...onet.pl>

    > czysta poezja...
    ;-)))
    A masz p.Sebastianie kilka darmowych porad:
    1.Usługi internetowe i komputerowe reklamuj w prasie lokalnej (ewentulanie
    najbardziej poczytnej w 3-mieście) a nie w internecie, bo chociaż jest on
    darmowy, to Ty masz dotrzeć do klientów którzy maja marne pojęcie o
    komputerach.
    2.Ogłoszenia dawaj w rubryce expres, bo choć jest droższa, to przeważnie
    jest umieszczona nie na stronie z ogłoszeniami (które mało kto czyta) ale
    pośród textu informacyjnego.
    3.Podawaj numer stacjonarny telefonu, bo kmórki są drogie i zniechęcają
    ludzi do dzwonienia.
    4.Zaczynaj ogłoszenie od numeru telefonu, bo w ogłoszeniach przeważnie jest
    podział alfabetyczny i dzięki temu Twoja oferta będzie na początku rubryki.
    reasumując:
    058-xxx xxx Internet, komputer Najtaniej.
    może pmóc Ci w tym biznesie, chociaż nie jest to zbyt poetyczne, ale będzie
    skuteczne.
    pozdr.Piotr

  • 7. Data: 2003-08-01 06:29:04
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    No to jest nas trzech "śmiesznych".
    POzdrawiam, trzymaj tak dalej.
    Sławek

  • 8. Data: 2003-08-01 11:49:27
    Od: Michał Anuszewski <m...@a...pl>

    PiotrekW wrote:

    > ;-)))
    > A masz p.Sebastianie kilka darmowych porad:
    > 1.Usługi internetowe i komputerowe reklamuj w prasie lokalnej (ewentulanie

    [ciach]

    To raczej dość prymitywne rady, każdy kto choć raz miał gazetę w ręku
    zauważy takie zależności ...

    Popisz się czymś, może ktoś [pod wrażeniem wiedzy/umiejętności/otwartości
    umysłu] da Ci szansę na te 5tyś.

    PZDR
    MA

  • 9. Data: 2003-08-01 21:32:28
    Od: "MATRIX" <m...@w...pl>

    nio niezłą burze wywołełem cieszę się, że nie jestem sam

    pozdrawiam wszystkich którzy znają swoją wartość

    i mają jeszcze siłę walczyc z TYM p....... WYZYSKIEM przez półgłówków którym
    paszporty w postaci książeczek znajomości i innych jeszcze przekretów
    pozwoliły wzbić głowę ponad słomę z ich butów:)

    pozdrawiam wszystkich - mam nadzieje ze w koncu bedzie rewolucja i zrobimy
    porządek z tą banda WYZYSKIWACZY co dokładają do interesu hehehehe :)

  • 10. Data: 2003-08-01 21:42:33
    Od: "Wirgiliusz Dryło" <z...@v...pl>

    e tam...
    dajcie Panowie spokój...
    Panie Piotrze W. proponuję zatem wykorzystać posiadaną przez siebie wiedzę,
    i zacząc być niezależnym od jakiegokolwiek pracodawcy...
    trochę skromności nie zaszkodzi...
    każdy ma jakies pomysły które przy odrobinie szczęścia mogą dać owoc w
    postaci tych 7 tyś zł.

    Natomiast Panie Sebastianie, miał Pan na mysli chyba proze...

    reasumując, spotykamy się prawdopodobnie w tej samej sprawie,
    zamiast wieszac psy na sobie i słać szyderstwa, proponuje poddać grupie
    rozwiązanie problemu "szukam pracy"...
    Macie Państwo twórcze pomysły, jak sami zauwazacie...

    Moze Panowie mają informacje w jakich klubach, ogólnie miejscach,
    przesiadują
    pracodwacy chętni zatrudnic i docenic pracownika ?

    pozdrawiam,
    życząc wszystkim znalezienia wymarzonej pracy...

    ps. czy to miejsce w ogole odwiedzają jacyś pracodawcy ?
    :)

    a na koniec,
    Życzę wszystkim abyście zostali milionerami i mnie zatrudnili !