PracaGrupypl.praca.dyskusjeINFORMATYK - w czym się specjalizować ? › Re: INFORMATYK - w czym się specjalizować ?
    From: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: INFORMATYK - w czym się specjalizować ?
    Date: Mon, 02 Feb 2004 21:19:08 +0100

    jacek kowlaski wrote:

    > Jestem w takiej sytuaci ze mialem kilkuletnia przerwe w programowaniu.Predzej
    > Turbo PASCAL , teraz w zwiazku ze studiami dlubie cos w c++ lecz osobiscie
    > nie widze zbytniej przyszlosci w tym jezyku ( osobiscie nie widze :)

    Wiesz, ale umiejętnmości pascalowe, to dobra podstawa, natmiast do
    wykorzystania komercyjnego - idąc tym tropem - zainteresuj się Borland
    Delphi.

    > Pozatym nie mowilem o bardzo waskiej specjalnosci tylko o pewnej
    > specjalnosci - podstawa mojego myslenia jest madrosc " kto umie wszystko nie
    > umie nic" :)

    Jasne, tylko że informatyk powinien mieć ogólną orientację we wszystkim
    popartą praktycznie tym, ze czego się da - liznął. poza tym umwierz mi -
    są tacy co umieją wszystko albo w skończonym i całkiem małym czasie są w
    stanie naczyć się wszystkiego.

    > Narazie zajalem sie linuxem co o tym mysliscie ?

    Bardzo dobry pomysł. Jeśli chodzi o stronę programistyczną - masz
    [praktycznie wszystkie interpretery i kom[pilatory jakie sobie
    zamarzysz. Od strony systemwej - jest to bardzo perspektywiczny system.
    Osobna sprawa, że od admina wymaga znacznie większego merytorycznego
    przygotowania niż Windows, więc nie oczekuj łatwego chleba, z Linuxem
    trzeba się po prostu mocno zakolegować, żeby umie4ć w nim wymiatać.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz