PracaGrupypl.praca.dyskusjeINFORMATYK - SZUKA PRACY W WARSZAWIE › Re: INFORMATYK - SZUKA PRACY W WARSZAWIE
  • Data: 2004-05-31 07:46:32
    Temat: Re: INFORMATYK - SZUKA PRACY W WARSZAWIE
    Od: asmodeush <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MerlinXP wrote:

    > Prawdziwy "cz?wiek - orkiestra".

    Całkiem możliwe. Jak patrzę na swoje CV to myślę że też jestem. Co
    ciekawsze taka mam prace że muszę być.

    Ps. A CV przed ewentualnym wysłaniem przycinam do wymagań stanowiska
    żeby ewentualny pracodawca nie miał dylematu np. dlaczego administrator
    sieci ma w osiągnięciach napisanie i wdrożenie systemu FK :)