PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...??? › Re: I co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...???
    From: "zwykly_facet" <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: I co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...???
    Date: Sun, 20 Jun 2004 22:13:22 +0200

    Uzytkownik "Slawek" <s...@a...net> napisal w wiadomosci
    news:20040620211015.14492cd4@sk_desk...

    > Masz zone, dzieci na utrzymaniu ? Nie ? To szukaj pracy w najblizszym
    > duzym miescie, a jesli znajdziesz to wynajmij tam kawalerke i sie
    > przeprowadz. Na zycie powinno wystarczyc dla jednej osoby, a z czasem
    > znajdziesz cos lepszego lub dostaniesz awans, czego Ci zycze oczywiscie.

    Zony i dzieci nie mam, ale mam inne wydatki i co nieco do splacenia -
    popelnilem kiedys w zyciu blad i tak wyszlo. Tak wiec nie satysfakcjonuje
    mnie takie rzycanie sie z "motyka na slonce"... Owszem, myslalem i o takim
    rozwiazaniu, ale majac mieszkanie wlasnosciowe na miejscu, nie byloby to
    chyba zbyt rozsadne.
    Coz mi wiec pozostaje - zyc, jak wiekszosc normalnych ludzi, czyli z dnia na
    dzien, robiac to, co tutaj moge obecnie robic...? To znaczy nic, co
    zapewniloby mi jakas tam 'przyszlosc'. Ewentualnie jakies zlecenia przy
    uzyciu komputera...
    Dobra, dzieki - Wy i tak nie rozwiazecie za mnie tego problemu, pomimo nawet
    jak najlepszych checi.

    Pozdrawiam
    Darek