PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...??? › Re: I co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...???
    From: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: I co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...???
    Date: Sun, 20 Jun 2004 12:36:56 +0200

    zwykly_facet z...@t...pl pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Witam!
    > Po raz pierwszy pisze na ta grupe, ale przejrzalem kilka ostatnich postow i
    > zauwazylem tam rozniez pytania podobne do mojego. Co prawda nie wiem
    > jeszcze, czego (jakich odpowiedzi) moglbym sie tutaj spodziewac, lecz
    > niestety w mojej sytuacji nie jest mi za bardzo do smiechu...

    Rozumiem, bo jest trochę ludzi w podobnej sytuacji. Mogę tylko
    nadmienić, że nie dobrze, tak długo pracowałeś w takiej firmie i na
    stanowisku, gdzie nie zdobywałeś jakichś szerszych kwaliifikacji. Ja
    poszedłem do pracy zaraz po 2-letnim studium pomaturalnym (już chciałem
    zarabiać), a potem dopiero zacząłem studiować (bo było jeszcze za
    darmo). Jednak na pierszą pracę udało mi się wybrać dobre biuro
    projektów - nauczyłem się tam wiele nowych rzeczy, moje wykształcenie
    trochę informatyczne było tylko podstawą, reszty uczyłem się w trakcie.

    Ale do rzeczy - czy masz tylko liceum czy jakąś specjalność? Jak
    połączysz zdolności handlowe i specjalność to co by było?
    Co dla Ciebie - może sprzedaż funduszy emerytalnych, ubezpieczenia? A do
    potrzebne są umiejętności w zawieraniu i utrzymaniu kontaktów. Również
    jest trochę ofert pracy w działach obsługi klienta - ale uważać trzeba,
    by nie było to roznosicielstwo. Możesz się tym wykazać, skoro są to
    Twoje atuty.

    Jerzy