PracaGrupypl.praca.dyskusjeHistoryjka o szukaniu grafika › Re: Historyjka o szukaniu grafika
    From: "Kriegspiel" <v...@k...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Historyjka o szukaniu grafika
    Date: Sat, 10 May 2003 00:41:52 +0200

    Tomek Zielinski wrote:
    > Dwa tygodnie temu wysłałem na pl.praca.oferowana informację, iż
    > poszukuję grafika do bezpłatnej pomocy przy projekcie Open Source[1].
    > Nie oferowałem żadnych pieniędzy z tego prostego powodu, że sam nie
    > zarabiam ani grosza na produkcji ani dystrybucji programu - jest on
    > dostępny na licencji GNU GPL. A ponieważ moje umiejętności graficzne
    > są nienajwyższych lotów, poprosiłem o sporządzenie "skóry" do nowego
    > interfejsu użytkownika.

    Nie przejmuj się. Ja, w odróżnieniu od Ciebie, dałem wyraźną slecyfikację
    tego, co potrzebuję mieć zrobione i również jako warunek postawiłem rysunek
    poglądowy. Oczywiście projekt komercyjny.
    I co?
    Dostałem kilka projektów, część nie do przyjęcia, dwa pod rozwagę.
    Wybrany.... pochodził z dyskusji na grupie.... tam padł wątek i przybył
    projekt. Analizuję jeszcze dwa. razem chyba osiem listów, które z logicznego
    pounktu widzenia spełniały wymogi, lecz tylko 4 zawierały wszystkie
    potrzebne elementy - projekt plus cennik.
    Ale to mało...
    Dostałem 58 CV - z sugestią, abym sprawdził portfolio - podczas gdy wyraźnie
    pisałem w zapytaniu, że potfolio to ja nie mam ani chęci ani czasu
    sprawdzać....
    I jeden wspaniały jeszcze list, który sobie zachowałem.... od człowieka,
    który w kilkuset zdaniach rozpisuje się, żebym nie liczył na pomysły, bo
    nikt darmo nie przedstawi pomysłu, bo zaraz mu ukradną.... i cały list
    kręcił się wokół tego. I zgodnie ze swoimi słowami, nie dołączył swojej
    wizji, za to dał CV.

    Ogólnie, jestem wzruszony. Ale jest pozytywny aspekt - jest kilka osób, z
    którymi razem może uda się coś może zrobić - oni rozumieją, co czytają -
    zapomniałem, jaka to cenna umiejętność.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Gołębiewski