PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelpdesk/Admin w Wa-wie ile zarabia? › Re: Helpdesk/Admin w Wa-wie ile zarabia?
    From: "Tytus" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Helpdesk/Admin w Wa-wie ile zarabia?
    Date: Thu, 12 Sep 2002 11:13:50 +0200

    Niejaki Samotnik był uprzejmy napisać coś takiego:
    > Wow, od kogo słyszałeś o 6-8k (nawet przed podatkami) dla helpdesku z
    > umiejętnością konfigurowania windowsów?

    Dokładnie jeszcze nie znam charakteru pracy, dopiero będę się kontaktował,
    ale z tego co się dowiedziałem, to ma to być raczej administrowanie siecią.
    Mam być jako pierwsza pomoc, gdy coś się zepsuje (czuli taki helpdesk od
    sieci)

    > IMHO dokonujesz jednak downgrade'u swojej kariery zawodowej, chyba, że ta
    > firma się szybko rozwija i daje szansę na dobre usadzenie się i
    > wrośnięcie w nią jako 'speca od informatyki', a w przyszłości ew.
    > jakiegoś IT managera itp. Oczywiście jeśli nie możesz znaleźć innej
    > pracy, to zupełnie inna śpiewka...

    Pracę mam, ale płacą słabo. Dlatego szukam czegoś lepszego. Czy to
    downgrade? Hmmm... Firma jest zdaje się dość spora i tak jak napisałem
    "ciekawa z przyszłością" (to nie oficjalna opinia kolesia, z którym będę
    rozmawiał o pracy), skoro stać ją na informatyków z firm outsourcingowych.
    Ponadto, podobno, jest sporo czasu żeby robić coś na boku, więc będę się
    starał nadal programować, żeby nie wypaść z obiegu ;-)
    Tytus
    "Są dwie metody postępowania z kobietami. I żadna nie działa..."