PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie znaleźć oferty w I-necie.

  • 1. Data: 2003-08-18 11:34:09
    Temat: Gdzie znaleźć oferty w I-necie.
    Od: "Tumor Mozgowicz" <r...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś mógłby mi podać linki do witryn oferujących pracę dla programistów
    na terenie Polski albo Niemiec.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tumor Mózgowicz.

  • 2. Data: 2003-08-18 14:16:52
    Temat: Re: Gdzie znaleźć oferty w I-necie.
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl>

    Zobacz www.pracade.prv.pl

    Dariusz Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz
    WWW: http://www.darekmysliwiec.biz/

    TachoScan - aplikacja przeznaczona dla analizy
    czasu pracy kierowców z odczytem zapisów
    tarczek tachografów za pomocą skanera.

  • 3. Data: 2003-08-18 20:09:05
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    www.jobs.pl