PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie sie szkolic z Sapa › Re: Gdzie sie szkolic z Sapa
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie sie szkolic z Sapa
    Date: Fri, 25 Oct 2002 13:04:33 +0200

    > Nadeszly czasy specjalistów z wszelakich dziedzin m.in. specjalisty z Sap
    R3,
    > wszystko wporzadku ale gdzie zdobyc doswiadczenie "Sap R3 "ktore wymagaja
    przy
    > oglaszaniu ofert pracy. Wszystko tak jakby sie mijalo z celem. Co zrobic
    aby
    > poznac Sapa? Czy w sieci sa ogolnodostepne materialy dotyczace Sap?

    Ciężka sprawa, te oferty są właściwie adresowane dla tych co już znają Sapa
    i mieli w poprzedniej pracy z nim kontakt. Materiałów jako takich w sieci
    nie znajdziesz, a ja swoją drogą dziwię sie że zamykają drogę rozwoju
    zawodowego ludziom którzy chcieliby go poznać i mają ku temu wykształcenie
    oraz predyspozycje a nastawiają się Ci pracodawcy wyłącznie na "złapanie"
    gtowego kandydata, który siądzie i od zaraz będzie 100% -wo efektywnie
    pracował.
    Ci pracodawcy są bezwględni dzisiaj i kierują się tylko zyskiem w postaci
    złapania już Specjalisty z tej dziedziny nie patrząc że ktoś w niego musiał
    "zainwestować" a najgorsze w tym, iż sami nie mają nic do zaoferowania w
    postaci rozwoju i szkoleń !!!
    Chore czasy, tak chore że normalnie nie da się patrzeć na rynek pracy !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler