PracaGrupypl.praca.dyskusjeGalway [Irlandia] oder Glasgow [Szkocja] ? :) › Re: Galway [Irlandia] oder Glasgow [Szkocja] ? :)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Thu, 30 Jun 2005 03:21:57 +0200
    Sender: news user <n...@j...net>
    From: "marlene" <m...@a...co.uk>
    Subject: Re: Galway [Irlandia] oder Glasgow [Szkocja] ? :)

    "etylowy" <e...@N...pl> wrote in message
    news:d9u8nl$dbh$1@inews.gazeta.pl...
    > Jasne, poprawisz sobie jezyk, ale robotniczy - poziom angielskiego ktory
    > pozniej ci sie przyda nadal zostanie taki sam.

    dlaczego nie przyjmujesz do wiadomosci, ze ktos moze znalezc normalna prace i moze
    pracowac wsrod anglikow, z ludzmi o normalnym angielskim??

    > Zeby od razu wyjasnic - ja nie bylem w pracy za granica (czego zaluje)
    > Bylem pare lat temu, raz i to z ciekawosci:). Ale wymiekam, jesli jakis
    > Hindus bez szkoly stoi w hierarchii wyzej. Poza tym praca za L4.5 za
    > godzine przez 12h na dobe to nie jest to co tygrysy lubia najbardziej.

    to ty sie zgodziles pracowac za 4,5 na godzine,12 godzin na dobe.
    jesli nie potrafisz znalezc lepszej pracy, albo do lepszej cie nie przyjma, to nie
    przeklinaj Hindusa :)

    pzdr, marlene