PracaGrupypl.praca.dyskusjeGENERAL ELECTRIC CAPITAL BANK - opinie › Re: GENERAL ELECTRIC CAPITAL BANK - opinie
  • Data: 2003-12-01 09:48:28
    Temat: Re: GENERAL ELECTRIC CAPITAL BANK - opinie
    Od: "JC" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Asia" <o...@g...pl> wrote in message
    news:bqaqoq$4bf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > pracowalam tam kiedys.
    > Rok, dwa starczy. Dla mnie to jeden wyscig szczurow, podobnie znajomi
    mowia.
    > No i zalezy do jakiego dzialu sie starasz, w IT chyba jest ok.

    Tez pracowalem u nich 2 lata w IT, wprawdzie nie w Polsce, ale organizacje i
    metody maja te same na calym swiecie. Raczej odradzam, ja pracowalem akurat
    za dobra kase, ale w Polsce pewnie takiej nie placa, a atmosfera ze szkoda
    mówic. Pranie mózgu o kazdej porze dnia i nocy, rzeczywiscie firma dobra dla
    mlodych szczurów na 2 lata za male pieniadze, potem przyjmuja nastepnych a
    tym wypalonym dziekuja.

    JC