PracaGrupypl.praca.dyskusjeFormat CV via mail › Re: Format CV via mail
  • Data: 2004-04-16 16:36:23
    Temat: Re: Format CV via mail
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c5ovi3$b2a$1@news.onet.pl...
    > Ja proponuje darmową wersję http://www.pdffactory.com/
    > Na końcu każdej strony daje wprawdzie info o programie, ale dla mnie dużą
    > zaleta jest możliwośc zrobienia jednego pdf z wielu różnych, samodzielnie
    > istniejących dokumentów.

    Swiettny program
    Z tego samego dokumentu pdf995 zrobil mi plik 400 kb a pdffactory 40 kb
    (mniej niz przetearzany doc) W dodatku spod pdf995 wyglada jak dosyc kiepski
    skan dokumentu worda.
    Oczywiscie przyczyna moglo byc nieprawidlowe ustawienie pdf995, ale skoro
    oba uzywalem tak, jak sie zainstalowaly bez kombinowania w opcjach, to chyba
    porownanie moge uznac za istotne.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##