PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Altkom

  • 11. Data: 2002-04-08 15:01:21
    Temat: Re: Firma Altkom
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    wesmar <w...@n...poczta.gazeta.pl> wrote:
    (... cut ...)
    > Hackuję praktycznie od
    > roku i skutecznie, znam większość języków oprogramowania i kilkanaście
    ^^^^^^
    > systemów operacyjnych łącznie z tajnikami - revers engineeringiem bibliotek,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > programów itd...

    hmm zarozumialy jestes ;-) ! ja po doobrych kilku latach wciaz wiecej nie wiem
    niz wiem. ale moze jakis oporny jestem...
    jezyko programowania znam tez tylko kilka, gdzie mi do wiekszosci.
    ale umiem wymienic nazwy wiekszosci :-))))

    pozdrawiam

    romekk

  • 12. Data: 2002-04-08 15:47:42
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > jezyko programowania znam tez tylko kilka, gdzie mi do wiekszosci.
    > ale umiem wymienic nazwy wiekszosci :-))))

    Te kilkanaście OSów zrobiło na mnie największe wrażenie ;-))
    Cóż... zdolna młodzież.
    Chociaż... Może gdyby włączyć starożytne CP/M tudzież inne...
    może by się uzbierało ;-))

    Chester EM

  • 13. Data: 2002-04-08 19:06:38
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On 8 Apr 2002 15:01:21 GMT, Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

> [...]
    >jezyko programowania znam tez tylko kilka, gdzie mi do wiekszosci.
    >ale umiem wymienic nazwy wiekszosci :-))))

    Eaaaasssyy, moze to po prostu kolejne script kiddie ktore przez rok
    bugtraq przeglada (zebym ja sie tak w pracy nudzil :)))))) ).
    Co do kilkunastu SO to bedzie problem chyba ze policzymy Linux,
    Debian, Redhat, Mandrake ... :)

    Pzdr
    Limfo

  • 14. Data: 2002-04-09 01:36:37
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > byłbym nawet dobry. Sam nie chciałem bo nie musiałem zmieniać tego co robię i
    > osiągam dochód - teraz ok 3K PLN. Tam przy rozmowie rzuciłem bodajże cenę
    > 2.5K gdybym miał pracować na okresie próbnym. Jako przykład praktyczny
    Psujesz rynek kolego.

    Korzon

  • 15. Data: 2002-04-09 12:47:42
    Od: No Name <v...@w...pl>

    wesmar wrote:

    >(...) Mam u siebie trial microsoftu znam każdy szczegół łącznie z SQL. (...)

    To ciekawe! W mojej ocenie ze znajomością "każdego szczegółu" problem
    mają nawet autorzy rego programowania (większy od użytkowników).

    > osiągam dochód - teraz ok 3K PLN. Tam przy rozmowie rzuciłem bodajże cenę
    > 2.5K gdybym miał pracować na okresie próbnym.

    Dlaczego tak mało? Nie lubisz pizzy?

    Misiek

  • 16. Data: 2002-04-09 12:55:00
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Kocanka wrote:

    > (...)
    > szukają wciąż bo nikogo IDEALNEGO jeszcze nie znaleźli..
    > (...)

    Czasem firma "szuka pracownika" budując sobie bazę potencjalnych
    chętnych. Nie oznacza to zamiaru zatrudnienia kogokolwiek tu i teraz
    (może kiedyś).

    Kolekcjoner

  • 17. Data: 2002-04-09 13:07:05
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czasem firma "szuka pracownika" budując sobie bazę potencjalnych
    > chętnych. Nie oznacza to zamiaru zatrudnienia kogokolwiek tu i teraz
    > (może kiedyś).

    i z tego powodu wydaje qpe forsy na wielomodułowe ogłoszenia w prasie
    :-)))

    Kosztowna ta baza :->

    Chester EM

  • 18. Data: 2002-04-09 13:20:46
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Chester EM wrote:

    >(...)
    >

    > i z tego powodu wydaje qpe forsy na wielomodu^(3)owe og^(3)oszenia w prasie
    > :-)))
    >
    > Kosztowna ta baza :->

    przy okazji ma niekonwencjonalna reklamę + dezinformację konkurencji;
    duże firmy lubią wydawać pieniądze na swoje zachcianki :))

    Evil HR Manager

  • 19. Data: 2002-04-09 14:06:37
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > przy okazji ma niekonwencjonalna reklamę + dezinformację konkurencji;

    Na tym poziomie konkurencji informacje wzajemnie się przenikają ;-))

    > duże firmy lubią wydawać pieniądze na swoje zachcianki :))

    W pierwszej chwili chciałem się niezgodzić. ;-)
    Racja, zachcianki. (Już miałem filozować o inwestycjach i zwrotach
    kosztów ;-)

    > Evil HR Manager

    Ooo jakieś atrakcje w "portfelu" ?

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 20. Data: 2002-04-09 14:54:27
    Od: "Rafał" <r...@a...pl.NO.SPAM>

> [...]
    >systemów operacyjnych łącznie z tajnikami - revers engineeringiem bibliotek,

    oho, ho, ho, gratuluję!!
    w/g listy z:
    http://internet.ls-la.net/mirrors/99bottles/
    to musiałbys znać co najmniej 114 języków programowania, a pewnie nawet i
    więcej!!
    Imponujący wynik jak na rok nauki!

    Pozdrawiam ze szczerym ROTFLem,
    Rafał