PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a praca › Re: Facet po 50-tce a praca
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Facet po 50-tce a praca
    Date: Wed, 16 Mar 2005 21:20:43 +0100

    Dnia Wed, 16 Mar 2005 20:26:15 +0100, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > U?ytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisa? w wiadomo?ci

    > Wlasnie mi przyszedl do glowy wredny pomysl na rozwalanie konkurencji.
    > Nalezy wziac takiego czlowieka jak hjk, napisac mu super dokumenty
    > aplikacyjne i fachowo przeszkolic na okolicznosc rozmowy kwalifikacyjnej
    > tej konkretnej firmie. Poniewaz chcialby miec prace, mozna oczekiwac
    > wspolpracy z jego strony.
    > A potem liczyc, ze ich HRzy nie przejrza podstepu i go zatrudnia. :)
    >
    > I.

    Prochu nie wymyslilas.
    W USA firmy czasem stosuja taka metode wobec pracownikow (nieszeregowych),
    ktorych chca sie w delikatny sposob pozbyc. Ladnie brzmiacy "awans" i
    umieszczenie delikwenta w takim miejscu struktur, gdzie najmniej moze
    zaszkodzic, z podcietymi kompetencjami i uposazeniem, plus informacja ile
    czasu mu zostalo....
    Natomiast tak OT moge podac ciekawostke z jednej z firm, w ktorych
    pracowalem. Wlasciciele szukali kierownika nowego punktu sprzedazy.
    Zglosil sie byly szef sprzedazy glownego konkurenta na naszym lokalnym
    rynku. Przyjeli go, szkolili, zapoznawali z asortymentem, cennikami
    zakupowymi i upustami u dostawcow....po miesiacu, tuz przed fizycznym
    objeciem stanowiska facet przestal przychodzic do pracy i nie odpowiadal
    na telefony. Okazalo sie , ze dalej pracuje w poprzedniej firmie, na tym
    samym stanowisku co poprzednio, wzbogacony o szczegolowa wiedze z
    miesiecznego szkolenia na kluczowe stanowisko u nas.
    Bylo to jeszcze przed moda na umowy o zakazie konkurencji.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##