PracaGrupypl.praca.dyskusjeEuro-Finanz-Service › Re: Euro-Finanz-Service
    From: Domin <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Euro-Finanz-Service
    Date: Wed, 22 Jun 2005 22:29:02 +0200

    On Wed, 22 Jun 2005 11:01:28 +0000 (UTC), " jaspis"
    <j...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Właśnie byłam na romowie w EFS w Katowicach. W sumie oferta pracy
    >atrakcyjna, ale cos mi mowi by 2 razy sie zastanowic nim sie podejmie

    Sadzac po opisie - sprzedaz uslug finansowych.
    Kasa do zarobienia??? - za analizy nic nie dostaniesz. Kase sie w
    takiej firmie dostaje za sprzedaz produktu. W najlepszym razie to z
    analizy moze jak komus sie uda cos na tej podstawie sprzedac to
    dostaniesz jakies grosze. Zaczniesz zarabiac dopiero jak sam zaczniesz
    sprzedawac. A najwiecej sie dostaje za sprzedaz ubezpieczen (polis) na
    zycie. Jak masz ochote z tym ganiac za ludzmi, to sie baw, niektorzy z
    tego zyja, ale to cizki kawalek chleba.
    Aaaaa... i przy wszystkich kwotach ktore Ci podaja ze mozesz zarobic
    to dodaj sobie -"5-ciu najlepszych z 1000 tyle zarabia, przecietnym
    sie udaje kwota/3 a jak nie masz szczescia/jestes kiepski to masz
    miasiac z wynikiem 0"

    >sobie. Oprocz tych 150zl nie trace nic a moge cos tam zyskac. Ale nie wiem
    Czas.czas.. a zyskasz co najwyzej jakas tam wiedze (glownie o zyciu)

    Pozdrawiam
    Domin