eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeEtat, lista obecnosci, wypadek, odpowiedzialnosc pracodawcy › Re: Etat, lista obecnosci, wypadek, odpowiedzialnosc pracodawcy
  • Data: 2010-06-29 12:18:38
    Temat: Re: Etat, lista obecnosci, wypadek, odpowiedzialnosc pracodawcy
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 25 Jun 2010 16:30:36 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):


    >>>> Ktos podpowie o co chodzi?
    >>>
    >>> Nie jest wymagana.
    >>
    >> Lista obecności, w obiegowym pojęciu oznacza po prostu ewidencję czasu
    >> pracy.
    >
    > W obiegowym pojęciu kogo? Widziałeś Ty kiedyś arkusz do ewidencji czasu
    > pracy? Chcesz to dawać pracownikom do wypełniania? :)

    To co wprowadzasz "do komputera" aby dokonać wyliczeń np. listy płac -
    oczywiście że tego nie dajesz pracownikowi.

    > Lista obecności, to lista obecności. Dokument przechowywany w celu poprawnego
    > prowadzenia ewidencji czasu pracy.

    No tak.

    > Całkowicie zastępowalny.

    Doprawdy?
    Odważne, powiedziałbym nawet że bardzo odważne :)

    > Można nie prowadzić listy obecności

    I teraz obroń swoje dupsko jak pracownik wysunie roszczenia że "pracował
    cały styczeń 2010 w nadgodzinach". A ty nie masz listy obecności z jego
    PODPISAMI i godzinami pracy. To że w prowadzonej przez ciebie ewidencji
    czasu pracy - pasuje wszytko po 8godzin, jest tyle warte co śnieg z
    2001roku ;)
    Oczywiście przy założeniu że ów faktycznie był pracownikiem i pracował :)

    Pomijam systemy zastępujące listę obecności w formie "papierowej" np.
    czytnika linii papilarnych, które są dosyć dyskusyjne jeszcze. Temat ten
    przewijał się na p.s.p. - możesz tam sobie poczytać jak cię to interesuje
    ;P

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1