PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmigracja + praca › Re: Emigracja + praca
    From: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Emigracja + praca
    Date: Mon, 19 Aug 2002 16:21:38 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@tide134.microsoft.com

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ajqtsa$eap$1@news.onet.pl...

    > uderzaj do konkretnych firm i agencji a nie do agencji headhuntingowych.
    Dla

    a ja mam odwrotne doświadczenia, akurat firma hh dała mi dobrą ofertę

    > nich "poland" to tak samo abstrakcyjne pojecie jak "greenland" albo "papua

    eee... IMO firma hh jak to każda firma, patrzy jakby tu kogoś sprzedać, jak
    masz dobre cv to im wsio rawno czyśty z papui czy z polski, ważne że
    spełniasz wymagania (umiesz co trzeba, znasz jakiś język, nie biegasz na
    nago krzycząć uuu.... uuu.... i nie jesz kolegów z pracy, ani koleżanek -
    nawet brzydkich) to cię polecają, a jak wiadomo "specjalista z innego miasta
    jest zawsze wybitnym specjalistą" ;-))))))

    --
    pozdrówka, Slavo