PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmigracja + praca › Re: Emigracja + praca
    From: "Jacek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Emigracja + praca
    Date: Mon, 19 Aug 2002 16:07:24 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@pa91.rodlo.sdi.tpnet.pl

    > Stad pytanie:
    >
    > Czy jest w ogole mozliwosc emigracji i znalezienie legalnej pracy do:
    > usa, niemiec, anglii, holandii, belgii itp.
    > Jesli tak to prosze o jakis pomysl jak sie do tego zabrac.
    > Kilka uwag:
    > 1. chociaz wiedze i doswiadczenie mam duze to niestety brak wyzszego
    > wyksztalcenia.
    > 2. ze jestem informatykim: webmastering i DTP (6 lat doswiadczenia).

    jesli masz doswiadczenie w webmasterringu i DTP to wrzuc na siec swoje
    portfolio. Mysle, ze to jest o niebo lepsze niz cv z dyplomem, dwoma albo i
    z zadnym. I jak mowil mi znajomy, ktory tak szukal pracy [i znalazl] -
    uderzaj do konkretnych firm i agencji a nie do agencji headhuntingowych. Dla
    nich "poland" to tak samo abstrakcyjne pojecie jak "greenland" albo "papua
    nowa gwinea". Nic wiecej nie wiem, bo koles nie chcial sie zwierzac...
    trudno... takie czasy :(

    pzdr i zycze powodzenia

    jacek