PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ekwiwalent za urlop

  • 1. Data: 2006-05-07 20:29:40
    Temat: Ekwiwalent za urlop
    Od: "herman" <a...@o...pl>

    Moje pytanie jest nastepujące:
    pracowalem w firmie X przez półtora roku (umowa na czas nieokreslony, 20 dni
    urlopu wg KP), umowe rozwiązałem 1 IV 2006 za porozumieniem stron. W
    okresie od stycznia 2006 do kwietnia wykorzystałem 2 dni urlopu, chcialbym
    sie dowiedziec czy ekwiwalent nalezy mi sie za pozostale 18 dni, czy też
    liczba dni jest jakos specjalistycznie obliczana.
    Jeżeli ktos moglby mi odpowiedziec i podać jakąś podstawę prawną byłbym
    bardzo wdzięczny.

  • 2. Data: 2006-05-07 20:51:53
    Temat: Re: Ekwiwalent za urlop
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    herman napaskudził na ekranie:
    > okresie od stycznia 2006 do kwietnia wykorzystałem 2 dni urlopu, chcialbym
    > sie dowiedziec czy ekwiwalent nalezy mi sie za pozostale 18 dni, czy też
    > liczba dni jest jakos specjalistycznie obliczana.

    Jest obliczana proporcjonalnie: czyli od stycznia do kwietnia należało ci
    się (20/12)*4miesiace = 6,66 dnia czyli 7 dni urlopu.
    Wykorzystałeś 2 dni, więc zostało ci 5 dni, za które powinieneś otrzymać
    ekwiwalent.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-05-07 21:01:16
    Od: "herman" <a...@o...pl>

    wielki dzinks

  • 4. Data: 2006-05-08 14:32:08
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 7 May 2006 22:29:40 +0200, "herman" <a...@o...pl>
    zakodował:

    >pracowalem w firmie X przez półtora roku (umowa na czas nieokreslony, 20 dni
    >urlopu wg KP), umowe rozwiązałem 1 IV 2006 za porozumieniem stron.

    Za każdy _ukończony_ miesiąc pracy w 2005 roku nalerzy Ci się 1/12 *
    20.
    W tym roku należy się proporcjonalnie do przepracowanego czasu. Przy
    czym niepełny miesiąc zaokrągla się w górę i niepełny dzień urlopu też
    w górę. Jeżeli 1 kwietnia jeszcze pracowałeś, to należy się 4/12 x 20
    czyli 7 dni.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2006-05-08 21:16:51
    Od: "Dominix" <k...@o...pl>

    herman napisał(a):
> [...]
    > liczba dni jest jakos specjalistycznie obliczana.
    > Jeżeli ktos moglby mi odpowiedziec i podać jakąś podstawę prawną byłbym

    7 dni przy założeniu,ze miałes tylko urlop za rok 2006, jeżeli
    miałes zaległy za 2005 to równiez należy Ci za niego ekwiwalent
    pzdr
    Dx