PracaGrupypl.praca.dyskusjeESKK - jaka jakosc kursow? › Re: ESKK - jaka jakosc kursow?
    From: Marek Pawełek <m...@U...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ESKK - jaka jakosc kursow?
    Date: Tue, 08 May 2007 18:58:57 +0200

    Lukasz Sczygiel wrote:

    > Witam.

    Witam,

    > Grupa troche niepasowna na to pytanie ale mam nadzieje ze sa tutaj osoby ktore
    > probowaly kursow w ESKK lub maja znajomych ktorzy takowe robili.

    Ja ukończyłem 2 poziomy j. niemieckiego w ESKK i jestem zadowolony.

    > Jaka jest jakosc takich kursow? Czy latwo sie z nich uczyc (wzgledy merytoryczne
    > a nie sam zamysl uczenia sie samemu)? Jak przygotowuja do uzywania jezyka w
    > normalnym zyciu i jak przygotowuja do ewentualnych egzaminow certyfikacyjnych?

    Nauka daje dobre podstawy do porozumiewania się i pozwala na osłuchanie
    z językiem, jeśli zdecydujesz się na późniejsze rozpoczęcie kursu w
    szkole językowej czy z native speakerem to zobaczysz że warto było, bo
    będziesz miał (w miarę) solidne podstawy.

    > Jednym slowem: Warto a jesli tak to kiedy?

    Generalnie warto, ale musisz pamiętać o tym, by uczyć się regularnie.
    Przy odrobinie samozaparcia naprawdę dużo się można nauczyć. Co do wad
    tego systemu, to brakuje kontaktu z nauczycielem przy rozwiązywaniu
    niektórych zagadnień, ale teraz podobno jest możliwość kontaktu przez
    Skype :)

    Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to postaram się w miarę możliwości
    odpowiedzieć.

    Pozdrawiam, Marek