PracaGrupypl.praca.dyskusjeECDL - Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy › Re: ECDL - Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy
  • Data: 2003-04-24 12:33:22
    Temat: Re: ECDL - Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy
    Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> wrote in message
    news:b88gcp$e8v$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jak oceniacie przydatność posiadania Europejskiego Komputerowego Prawa
    Jazdy
    > podczas poszukiwania pracy?
    > Czy jest to istotny plus dla kandydata (absolwenta uczelni
    > technicznej/ekonomicznej) przy szukaniu pracy?

    Gdybyś był po polonistyce, tudzież innych kierunkach humanistycznych i
    szukał pracy w kierunku nietechnicznym, to ECDL mogłoby świdczyć, że
    rzeczywiście oprócz tego, że mówisz, że umiesz używać worda, odbierasz i
    wysyłasz pocztę to masz jeszcze na to dokument.
    W innym przypadku nie.
    Mniej więcej kojarzy mi się to tak, jakbym po ukończeniu studiów w CV
    wpisywał, że ukończyłem renomowany ogólniak.