PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwne ofert pracy - parę pytań

  • 1. Data: 2002-06-12 14:35:54
    Temat: Dziwne ofert pracy - parę pytań
    Od: "Tomek Dębiński" <t...@p...onet.pl>

    Od jakiegos czasu spotykam sie z dziwnymi ofertami pracy.
    Moze sama forma pracy nie jest dziwna o ile oferowane przez te firmy
    zarobki oraz formy kontaktu z nimi.

    Np. firma Etna, ul. Chrobrego 5, 08-119 Siedlce
    Firma ta zleca przepisywanie tekstow. 1 - 3 PLN za strone.
    Przysylaja przesylke za 39 PLN w ktorej jest tekst do przepisania.
    Tekst mozna przeslac na dyskietce, wydrukowany lub e-mail'em.
    Tej firmie jest to obojetne.
    Jednyny kontakt z nia to numer 0 505 954 884
    Jest to numer POP w Ideii.
    Firma owa mowi ze ma jedna linie stacjonarna ale nie moze podawac
    jej numeru w ogloszenaich gdyz wtedy ta linia bedzie przeciazona.

    Albo firma Maestro s.c., ul. Kosciuszki 35/37, 50-090 Wrocław,
    NIP 894-26-41-660, REGON 932221981, tel. 0 607 308 835
    Ta firma z kolei zleca adresowanie kopert.
    Oferowane zarobki za tego typu prace to 1100 - 1500 PLN na miesiac
    a przy wiekszym zangazowaniu nawet 3000 PLN.
    Minimalny zarobek to 450 PLN miesiecznie lub jesli sie go nie osiagnie
    to firma gwarantje wyplacenie sumy w wysokosci podwojnej oplaty rejestracyjnej.
    Oplata rejestracyjna wynosi 48 PLN. Te 48 PLN placi sie za przesylke
    w ktorej sa koperty do zaadresowania.

    W obu przypadkach te oplaty (39 PLN i 48 PLN) sa zwracane przy pierwszej
    wyplacie.

    Czy to wszystko to nie jest jakis szwindel ?
    Czy ktos z grupowiczow pracuje w ten sposob ?
    Czy kot moze zostal oszukany przez ludzi dajacych tego typu oglsozenia ?
    Prosze o jakis informacje na ten temat.

    Pozdrawiam
    Tomek Dębiński
    t...@p...onet.pl
    http://tdebinski.republika.pl

  • 2. Data: 2002-06-12 16:37:29
    Temat: Re: Dziwne ofert pracy - parę pytań
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

> [...]
    > Firma owa mowi ze ma jedna linie stacjonarna ale nie moze podawac
    > jej numeru w ogloszenaich gdyz wtedy ta linia bedzie przeciazona.

    Zaraz zaraz. Przyjmuja wydrukowany tekst? To nie moga sobie poprostu ksera
    zrobic? Poza tym - 39 PLN za pare kartek do przepisania? I przeciazone
    linie? Na 100% szwindel.

    Merlin

  • 3. Data: 2002-06-12 16:53:22
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    to ma na celu naciaganie nowych osob
    dlaczego kom zobacz za ile jest ta rozmowa 4.80 za min
    musisz kupic katalog w którym znajdziez smieszne oferty. A sprzedający ma z
    tego 20%

    Ja zarabiam tylko na czekach

  • 4. Data: 2002-06-12 16:58:30
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "oferty-pracy.com" <p...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dlaczego kom zobacz za ile jest ta rozmowa 4.80 za min
    > musisz kupic katalog w którym znajdziez smieszne oferty. A sprzedający ma

    i porno banerach ?

    bo serwis oferty-pracy.com równiez mocno śmierdzi naciągactwem....

  • 5. Data: 2002-06-12 17:47:32
    Od: "oferty-pracy.com" <p...@o...com>

    Ciekawe czy utrzymasz jekis portal z swoich własnych pieniedzy.

    jest jeden link,
    gosc wygral aukcje na Allegro
    a ja zapomnialem dodac ze nie promujemy tematyki pornograficznej

    ale slowo to slowo ma 20000 wyswietlen

    soorrrryy dla wszystkih

  • 6. Data: 2002-06-12 20:29:45
    Temat: Odp: Dziwne ofert pracy - parę pytań
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@p...qs.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ae88tj$kaj$...@n...tpi.pl...

    > Zaraz zaraz. Przyjmuja wydrukowany tekst? To nie moga sobie poprostu ksera
    > zrobic? Poza tym - 39 PLN za pare kartek do przepisania? I przeciazone
    > linie? Na 100% szwindel.

    najprosciej poprosic kogos z Siedlec, zeby sprawdzil, co miescie sie pod w/w
    adresem. Sadze, ze jakis biurowiec (Mr Google stwierdzil, ze obok jest np.:
    "STOWARZYSZENIE ANIMATORÓW KULTURY Elżbieta Kieliszek 08-119 Siedlce,
    ul. B. Chrobrego 5/8").

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2002-06-12 20:43:39
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Tomek Dębiński napisał:
> [...]
    > Firma ta zleca przepisywanie tekstow. 1 - 3 PLN za strone.
    > Przysylaja przesylke za 39 PLN w ktorej jest tekst do przepisania.

    Czy tekst jest drukowany? Jeżeli tak, to korzystając ze skanera i np.
    Fine Readera można by przy tej relacji cenowej osiągnąć wynagrodzenie
    prezydenta RP.
    Szwindel pierwsza klasa.

    Dogbert

  • 8. Data: 2002-06-13 20:16:01
    Od: Grzegorz Skaruz <g...@s...com>

    Pięknego dnia Wed, 12 Jun 2002 22:29:45 +0200 "glos"
    <g...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    >adresem. Sadze, ze jakis biurowiec (Mr Google stwierdzil, ze obok jest np.:
    >"STOWARZYSZENIE ANIMATORÓW KULTURY Elżbieta Kieliszek 08-119 Siedlce,

    W wolnej chwili postaram się to sprawdzić. Też mieszkam na Chrobrego
    :)

    --
    Grzegorz Skaruz / www.skaruz.com

  • 9. Data: 2002-06-14 20:27:27
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Dębiński" <t...@p...onet.pl> napisał

    : W obu przypadkach te oplaty (39 PLN i 48 PLN) sa zwracane przy pierwszej
    : wyplacie.
    :
    : Czy to wszystko to nie jest jakis szwindel ?

    Tak, to jest szwindel. Każda "praca", za którą żąda się zapłaty z góry, to
    szwindel. To jest skalkulowane tak, żeby dużo durni się na to złapało,
    dlatego opłata jest niewygórowana, ale zbyt mała, żeby się komuś chciało
    latać po sądach.

    --
    bobers

  • 10. Data: 2002-06-29 00:17:20
    Od: "Danii" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Tomek -
    jest taki serwis www.stop-praca.pl i maja tam w artykule/dziale "na te
    ogloszenia uwazaj" dokladny spis tych wszystkich ogloszen ktore sa kretactwem
    i naciagactwem. To istna biblia dla szukajacych pracy...zeby nie dac sie
    oszukac !