PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwna sytuacja.... › Re: Dziwna sytuacja....
  • Data: 2006-07-18 09:24:38
    Temat: Re: Dziwna sytuacja....
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Qlfon wrote:

    > Nie tak: powtorze: temat $$ mial byc omawiany pozniej. A jest to temat
    > bo w odroznieniu od np. UK u nas w ogloszeniu nie spotkasz sie z ta
    > informacja, a zdarza sie, ze juz jako pracownik firmy podpisujesz papier
    > o tym, ze nie bedziesz z NIMIM rozmawial nt. wynagrodzenia...

    Czemu robisz watek na newsach zamiast pogadac tam, gdzie trzeba?
    Odezwij sie do nich i powiedz, ze tak Cie zaskoczyli szybkoscia
    podejmowania decyzji, ze zapomniales o tym, ze przeciez nie bylo jeszcze
    zadnych bardziej szczegolowych ustalen i ze chcialbys sie dowiedziec
    czegos nt. placy i warunkow, na jakich masz pracowac.
    Takie pytanie jest w tej sytuacji normalne, a to, ze Cie wzieli z
    zaskoczenia i nie pomyslales o tym wczesniej, ludzkie. Lepiej wypadniesz
    pytajac o to po czasie, niz w ogole nie pytajac i - jak slusznie koledzy
    zauwazyli - sprawiajac wrazenie kogos, kto tak pragnie tej pracy, ze ja
    wezmie na kazdych warunkach.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl