PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyskryminacja-informaty(cz)k(a) › Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    From: "mbn" <m...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    Date: Tue, 15 Apr 2003 22:45:15 +0200

    "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote in message
    news:b7fboo$jsd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "LadyRoot" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chcesz walczyc z przyzwyczajeniami. Informatyka niejedno ma oblicze.
    Jeżeli
    > jesteś super zostań na uczelni (chociaż nie wiem co to uczelnia
    > informatyczna), tam chyba nie ma stereotypów. A z firm moje obserwacje są

    dzieki takim wlasnie radom cierpia potem studenci majacy zajecia z osobami
    ktore
    za nauczanie wziely sie w wyniku selekcji negatywnej

    > takie jak pisałem wyżej i zgodne z Twoimi dosw. Przytocze jeszcze jeden
    > przykład. Żalił sie tu kiedyś młody ambitny że nie przedłuzono mu okresu
    > próbnego w banku mimo iz on zna sie na routerach Cisco a w dziale IT dalej
    > zostały panie które nawet nie wiedza jakie sa rodzaje kart sieciowych.
    Nie
    > zdążył biedny zauważyc, że jeśli nawala router to panie dzwonia po serwis
    > ich rola to zamykanie dnia/analiza/stawianie wymagań co do funkcjonalności
    > itp. posrednictwo pomiędzy informatykami "technicznymi" a bankowcami. I tu
    > kobiety spisuja sie lepiej niz faceci.

    Jezeli ten konkretny facet zle sie spisywal na tym stanowisku to zrozumiale
    ze go nie chcieli.
    Ale skoro wzieli go na okres probny to widac nie mieli ogolnie uprzedzen
    wzgledem facetow,
    a niestety kobiety czesto spotykaja sie z sytuacja gdy potencjalny
    pracodawca nawet nie chce z nimi rozmawiac