PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyskryminacja-informaty(cz)k(a) › Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    Date: 15 Apr 2003 17:54:02 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Prawdę mówiąc to szukam pracy stałej, na etat
    Tego niestety nie oferuje - nie jestem ,,powaznym'' pracodawca,
    a tylko ,,niepowaznym'' ;-) pracownikiem/zleceniobiorca, ktory podzieli sie
    swoja pensja w zamian za pare chwil wolnego czasu.
    Nie daje referencji (tzn. moge dac, czemu nie? tylko po co?), ale place.
    Pracy nie ma duzo, ale na jakis rachunek za prad czy telefon starczy.
    Na poczatek, bo to bedzie experyment. Jesli naprawde znacznie ubyloby mi pracy
    i nie mialbym za duzo roboty z adaptacja kodu na swoje kopyto, to bede musial
    to wszystko jeszcze przemyslec...

    Co jest niezbedne? Linux (dowolny) z gcc, znajomosc ANSI C.
    znajomosc bibliotek linuxowych nie - chodzi o programowanie w ANSI C
    przy pomocy zestawu moich funkcji.
    Na dobra sprawe moze wystarczyloby windows i bcc55 (darmowy kompilator
    Borlanda), ale to znowu ja musialbym zrobic *juz* cos, co chcialbym robic
    dopiero za tydzien...
    Zaluje, ale nie mam czasu uczyc nikogo poslugiwania sie linuxem,
    ani pisania ,,make'', poslugiwania sie gdb, czy innych sposobow debugowania
    kodu.
    Na czym mogloby polegac zlecenie?
    - wyedytowaniu pliku zrodlowego byle czym
    - skompilowaniu go przy pomocy gotowego Makefile
    - poprawianiu bledow az do czystej kompilacji (ansi, pedantic, no warnings)
    - uruchomieniu programu w celu ustalenia, czy dziala
    - poprawianiu funkcjonalnosci az do osiagniecia nieosiagalnego idealu ;-)
    nie bedzie konieczne zapoznawanie sie z cudzymi zrodlami.

    pozdrawiam

    romekk