PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyskryminacja-informaty(cz)k(a) › Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    From: "enter" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    Date: Tue, 15 Apr 2003 16:56:26 +0000 (UTC)

    Prawdę mówiąc to szukam pracy stałej, na etat
    jeśli chodzi o branżę informatyczną to byłam administratorem sieci TCP/IP,
    administratorem programu finansowo- ksiegowego i pracownikiem Help-Desk,
    konsultantem wdrożeniowcem programu dla aptek.
    Obecnie "powiedzmy że pracuję" ako wdrożeniowiec programu do zarządzania
    firmą,
    umiem SQL
    HTML
    znam podstawy np. Pascala, C++, Flash itd. tu mogę jeszcze troszkę
    powymieniać
    jestem w stanie nauczyć się dość szybko każdego języka programowania, tylko
    żeby pracować zdalnie trzeba mieć w domciu licencjonowane oprogramowanie :)
    Mam 6 lat stażu jako informatyk, niewiele mniej jako elektronik, rodzinę na
    utrzymaniu i puste kieszenie. Oczekuję tylko poważnych propozycji.
    Bożena <enter>