PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyskryminacja-informaty(cz)k(a) › Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    From: "LadyRoot" <L...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyskryminacja-informaty(cz)k(a)
    Date: Mon, 14 Apr 2003 20:47:22 +0200
    Sender: L...@p...onet.pl@waw01198041.visp.energis.pl

    : Dla odmiany: dzisiaj w GW jest ogłoszenie jakich wiele "zatrudnimy główną
    : księgową PANIĄ" Wytłuszczenie ich, nie moje, ale ja też mam takie
    : nastawienie poparte wieloletnimi obserwacjami i życiorysem, że
    : admin/programista/techniczny to facet a np. osoba od kontaktu z
    : użytkownikami, wdrożeń, analiz w księgowości to kobieta, ale już przy
    : kosztorysach to raczej facet. Więc może zamiast narzekać na porządki
    lepiej
    : się do nich dostosować?
    :
    szowinista. mam się całkiem przekwalifikować?? moje studia (półtoraroczne
    tylko co prawda, ale chcę to jeszcze raz pociągnąć) z dziedziny informy i
    fakt, że jestem lepsza od wszystkich znajomych z uczelni informatycznej mam
    porzucić i zająć się byciem np. księgową uważasz za coś właściwego??
    księdzem jesteś czy co??

    --
    Anka
    vel LadyRoot