PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie umowy o pracę › Re: Dwie umowy o pracę
  • Data: 2003-12-19 18:55:34
    Temat: Re: Dwie umowy o pracę
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Dec 2003 20:04:38 +0100, s...@p...onet.pl wrote:

    >Jeżeli wyrobisz fizycznie i psychicznie i nie bedzie kolizji między
    >wykonywanymi pracami to nie widzę przeszkód. Pozdrawiam.
    A na ile etatow pozwala prawo jednemu czlowiekowi?
    Czy moge miec np. 3,5 etatu czyli 160 godzin tygodniowo (zostaje mi 8
    godzin snu:D)? Moge? Czy bedzie zachodzilo domniemanie ze ktorys z
    pracodawcow wpisuje falszywe dane w kartach pracy? Ile etatow (w
    przeliczeniu na pelne) moge miec aby nie bylo podejrzen?

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl