PracaGrupypl.praca.dyskusjeDowcipnisie czy naciągacze ?! › Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
    From: "taksoofka" <t...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
    Date: Sun, 28 Apr 2002 17:20:33 +0000 (UTC)

    Jag <j...@w...pl> napisał(a):

    > Co mi tu opowiadzasz, skoro znam osobiście dwie różne kobiety, które tak
    > pracowały we Włoszech? Jedna zrezygnowała, ale i tak musiała ukrywać przed
    > "gospodrzami", że nie zamierza wracać do nich. Druga znalazła sobie uczciwą
    > włoską rodzinę, bez pośrednictwa polskich oszustów Au-Pair i zarabia tyle,
    > że opłaca jej się tam pracować.
    >
    > --
    > Jag

    Z drugiej ręki oznacza, że nie Ty sam czegoś doświadczyłeś, ale to, o czym
    mówisz usłyszałeś od innych. Jeśli takiej prostej rzeczy nie pojmujesz to nie
    dziwne, że nie rozumiesz, o czym się tu rozmawia.
    To, że znasz kogoś osobiście, a nie przez kolegę kolegi nie ma najmniejszego
    znaczenia.

    Jest różnica między wyjazdem Au-Pair a wyjazdem zarobkowym. Nie wiem, czemu,
    ale Ty w ogóle jej nie zauważasz.
    Twoje znajome nie pojechały do Włoch, aby uczyć się włoskiego, tylko po to,
    żeby się dorobić. Mało tego, przebywają na terenie Włoch nielegalnie.
    Szczerze mówiąc, nie obchodzi mnie to.
    Z tego, co mówisz, to tak naprawdę nie znasz nikogo z wizą Au-Pair! Nikogo,
    kto był, widział i wrócił.
    Jeśli nie jesteś zainteresowany, to OK. nikt Cię na siłę nie ciągnie. Zresztą
    program Au-Pair jest dla ludzi ambitnych, którzy chcą jeszcze się czegoś
    (języka obcego) nauczyć, a nie zaraz po podstawówce iść na plac budowy i
    podawać cegły.

    taksoofka