PracaGrupypl.praca.dyskusjeDowcipnisie czy naciągacze ?! › Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
  • Data: 2002-04-28 15:20:40
    Temat: Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
    Od: "Jag" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "taksoofka " <t...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w

    : > Nie kłam. To jest nielegalna praktyka, jest z tym związanych wiele
    oszustw.
    : > Żądanie 3000 zł za załatwienie drobnej usługi to rozbój na prostej
    drodze,
    : > mało tego - jest to bezczelne złodziejstwo.

    : 3 tyś. Płaci się tylko w przypadku wyjazdy do Stanów. W tą cenę wliczony
    jest
    : przelot na trasie Warszawa - NYC oraz trzydniowy pobyt w NYC połączony z
    : kursami między innymi pierwszej pomocy.

    Tralalala. Jeżeli ktoś wyjeżdża do opieki nadz dzieckiem lub jako pomoc
    domowa, to może sam sobie kupić bilet - nie sądzisz? Owo rzekome szkolenie
    można przeprowadzić w Polsce, ale nie wiem po co?

    : Rodzina przyjmująca młodego człowieka jako Au-Pair w zamian za
    : zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie oraz kieszonkowe ma prawo
    oczekiwać
    : coś w zamian. Nie sądzisz? W tym wypadku jest to opieka nad dziećmi.

    Za którą po prostu należy uczciwie zapłacić, a nie opowiadać andronów o
    jakimś wyssanym z oszukańczego palca Au-Pair. Skoro zagraniczna rodzina
    dostaje darmowego parobka, to firma pośrednicząca powinna od tej rodziny
    brać pieniąde, a nie od parobka.

    --
    Jag