PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoradztwo zawodowe › Re: Doradztwo zawodowe
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Doradztwo zawodowe
    Date: Sat, 4 Nov 2006 10:57:14 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 4 Nov 2006 11:46:50 +0100, Lektor <l...@p...pl>
    w <eihr30$jre$1@opal.icpnet.pl> napisał:

    > Póki co, 100% ludzi, >50% ofert (czyli po prostu nie każdy dostał pracę za
    > pierwszym razem, ale każdy dostał w końcu taką pracę, na jaką go nauczyłem
    > aplikować).

    To szacuneczek w takim razie. Może to oznaczać, że rzeczywiście masz
    talent i spore szanse.

    > Póki co, nikt się jeszcze nie rozmyślił - ale może to wina/zasługa
    > niewielkiej skali moich działań i bardzo dobrego ich dopracowania, jako że
    > klientami była zawsze rodzina lub dobrzy znajomi, dla których naprawdę
    > chciałem zrobić wszystko najlepiej.

    Bo nie jesteś firmą która współpracuje z pracodawcami, działasz pod
    powierzchnią.

    > Eee nie bardzo rozumiem. Co rozumiesz przez tą "okolicę"? Czy chodzi o fakt,
    > że "mój poziom" to robienie kierowników z szeregowych sprzedawców itp.?

    Nie. Opcja, że musiałbym komuś płacić za to, że jestem w stanie przejść
    przez rozmowę kwalifikacjyjną jest jedną z ostatnich rozważanych opcji.
    Podobnie zostanie pracownikiem zewnętrznym wynajętym innej firmie.

    Z drugiej strony - jeżeli chcesz brać pieniądze od ludzi, to zależy ilu
    jesteś w stanie wywindować w górę, ile oni zarabiają i ile są skłonni
    płacić.
    A jeżeli planujesz rozszerzyć działalność na osoby obce, musisz mieć w
    razie czego poważne podstawy do dochodzenia swoich roszczeń w sądzie,
    gdyż możesz być oskarżony o pracę 'na woźnego' i osoba może się wypiąć.

    ja czyli jakub
    Revoke.