PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobra praca dla zdolnego informatyka › Re: Dobra praca dla zdolnego informatyka
    Date: Sun, 21 Sep 2008 20:01:14 +0200
    From: Ralf <r...@b...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dobra praca dla zdolnego informatyka

    > jaki sektor informatyki jest waszym zdaniem trudny i dobrze platny?
    http://www.itjobswatch.co.uk/ - posortuj sobie po wynagrodzeniu :)
    'trudny' to pojęcie względne

    > Obecnie pracuje jako programista PHP ale musze powiedziec, ze nie
    > odpowiada to moim umiejetnosciom. Bardzo lubie C++/C, zarządzanie
    > pamięcią, wskazniki albo algorytmy. Nie mam problemu z wykonywaniem
    > takich zadan.
    >
    > Zaczalem zastanawiac sie gdzie moglbym pracowac i oto problem:
    > - jakie stanowisko wykorzysta moje umiejetnosci?
    z tego co opisałeś wyżej to programista

    > - jak tam sie dostac, zeby uwierzyli (bo nie mam doswiadczenia), ze to
    > potrafie?
    w porządnej firmie takie rzeczy udowadnia się na testach, więc wystarczy
    że firma zainteresuje się twoim cv :)

    > Moje typy:
    > - dzial R&D w miedzynarodowej firmie,
    O tym na razie możesz zapomnieć, nawet gdybyś zamiast w php programował w c.
    Trzeba mieć zdecydowanie większe doświadczenie.

    > - programista sterownikow w Intelu,
    > - programista C/C++ aplikacji poddawanych duzym obciazeniom,
    > - programista Java/J2EE w miedzynarodowej firmie produkujacej
    > rozbudowane aplikacje enterprise.

    programista to odpowiednie stanowisko, ważne żebyś potrafił wykazać znajomość
    tematu na rozmowie kwalifikacyjnej

    --
    pozdrawiam
    Ralf