PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo jakiej pracy trzeba być z wykłształcenia informatykiem? › Re: Do jakiej pracy trzeba być zwykłształcenia informatykiem?
    From: "stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do jakiej pracy trzeba być zwykłształcenia informatykiem?
    Date: 23 Sep 2005 09:28:39 +0200

    > Solidne podstawy teoretyczne można zdobyć samemu, za darmo. Lub prawie
    > darmo.
    Będziesz brał korepetycje? (to już jednak nie samodzielnie)
    Podaj jakiś tytuł z ogólnej teoretycznej wiedzy systemów operacyjnych
    (nie windows czy unix tylko OGÓLNEJ, podsumowującej zagadnienie, bo ja znam
    tylko skrypty....)
    Zresztą w innych dziedzinach bardzo często jest analogicznie.

    A programowanie równoległe ?
    Sam się tego nauczysz ?
    Skąd będziesz wiedział, czy zadanie jest rozwiązane poprawnie ?
    Jest jakiś , w miarę szeroki zbiór zadań Z ROZWIĄZANIAMI ?
    A nawet jeśli jest, a ty napiszesz inny algorytm, skąd będziesz wiedział, że
    poprawny ?

    > A ja bym nie był taki pewny. Jeżeli samouk jest pasjonatem, to on przed
    > studiami wie więcej niż przeciętny mgr.
    Zwykle ma większą wiedzę na temat "co nacisnąć", oraz na temat najświeższych
    wersji popularnych gier. I zawsze ma lepszy dostęp do sprzętu.

    > Ale po co?
    Zgadzam się. :)
    Przy obecnym stanie gospodarki, sądownictwa,
    promocji głupoty, korupcji i niewiedzy,
    wiedza fachowa ma w życiu znaczenie bliskie zeru.

    > Ja też tak uważam, ale tylko ze względu na rozrywkę i poczucie
    > smaku życia studenckiego. A nie ze względu na zdobywaną wiedzę.
    Może na uczelniach prywatnych.
    Na UW kierunek rozpoczęło około 120 studentów.
    Dyplomu magistra chyba nie osiągnęło więcej niż 60 (ale na pewno więcej niż 20)
    W zawodzie pracuje ........ baaaaaardzo niewielu.
    Dlaczego ? Bo z pseudo informatykami się nie da .
    Co z tego , że mam rację, jak ich jest więcej ?
    Zwyczjnie mnie przegłosują, bo logika do nich nie trafi
    (pewnie nie przebrnęli już na I roku )

    (szczerze pszepraszam, za pisanie w starej ortografii)