PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo Piotra K › Re: Do Piotra K
  • Data: 2004-11-25 10:39:04
    Temat: Re: Do Piotra K
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Józek; <cngrft$25b$1@news.onet.pl> :

    > Co zrobić aby Twoja firma upadła, należy Cię zmusić do wzięcia pożyczki,
    > następnie sprowadzić konkurencji.

    Pozwolisz, że Ciebie oświecę znowu? Branie przez firmy pożyczek jest
    normalnym procesem - biorą i kapitaliści na inwestycje lub jako kredyt
    obrotowy na sfinansowanie produkcji bierzącej. Co prawa wysokie
    oprocentowanie przyczyniło się w pewnym okresie, do zanegowania
    normalnym mechanizmów rynkowych i za to można mieć duże zastrzeżenia do
    Balcerowicza, że dopuścił do takiej sytuacji - to tak jak z tamą -
    śluzowy, który wypuści całą wodę z tamy i ta zatopi tereny poniżej trafi
    przed sąd i tam ew. będzie mógł udowodnić, że nie miał innego wyboru.

    > Odsetki rosną Twoja sprzedaż spadła , bankructwo.

    Spadek sprzedaży nie jest całkowicie winą "onych" [chociaż często jest -
    i tych co siedzą na produkcji i tych z "administracji"] - jest winą
    mechanizmów rynkowych. Zapewne wolisz widok dzisiejszych sklepów niż
    sklepów "socjalistycznych"?

    > Zadłużono przedsiębiorstwa państwowe, te przestały płacić firmom które im
    > usługiwały firmy hurtowniom i pracownikom, i stworzył się piękny łańcuszek
    > długu, aby było jeszcze piękniej otwarto granice, granice państw które
    > dopłacają do eksportu, a nam się wciska dogmat (utopie)wolnego rynku.
    > Gdzieś miałem stronę z dopłatami do produktów przewyższające cenny tych
    > produktów. Jak znajdę to prześle.

    My też dopłacaliśmy do produkcji, zwłaszcza na eksport.

    > Kto widział umowy o przystąpieniu Polski do UE, z lat 90,
    > Kto znał w 89 - 91roku warunki przystąpienia do UE.
    > Jaką umowę podpisał Balcerowicz za obniżenie długu.

    Ale swoje słowa piszesz na komputerze? Paradoks - gdyby dług nie został
    obniżony, to mógłbyś pisać wyłącznie na kartce. ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101