PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego sklepy powinny udzielać rabatów?? !!! › Re: Dlaczego sklepy powinny udzielać rabatów?? !!!
  • Data: 2008-06-10 06:36:10
    Temat: Re: Dlaczego sklepy powinny udzielać rabatów?? !!!
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > To podam Ci przykład: Zdanie "Liczby naturalne dzielą się przez 10" jest
    > nieprawdziwe i nie ma co uzasadniać "przecież nie napisano, że wszystkie
    > liczby naturalne".

    Strasnie filozofujesz. Jestem programista i czasem zmuszam się do odrobiny
    "mówienia jak kobieta". A Ty mi w tym właśnie przeszkodziłeś. Przecież to
    oczywiste, że nie miałem na myśli liniowej funkcji.

    Znasz kawał o tym, jak zona wysłała męża-programistę do sklepu?
    Mówi do niego:
    - Kup kilo parówek, a jak będą jajka, to kup 10
    Mąż poszedł do sklepu i mówi:
    - Są jajka?
    - Tak
    - To poproszę 10 parówek!