PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego mnie nie chcieli? › Re: Dlaczego mnie nie chcieli?
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego mnie nie chcieli?
    Date: Fri, 4 Mar 2005 20:59:20 +0100

    Użytkownik "stchupack" <s...@K...vp.pl> napisał w wiadomości
    news:d09ti3$o5l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Może lepiej napisać podręcznik: "Co robić na rozmowie kwalifikacyjnej od A
    > do Z"

    Takich podrecznikow jest sporo :)

    > Wchodzić tylko prawą stroną, drapać się tylko dyskretnie prawym paznokciem
    > obciętym na 0.1mm,
    > na pracodawce patrzeć minimum z odległości 2m, gdyż obserwowanie może być
    > uznane za niegrzeczne, nie czytać Superexpressu nawet gdyby był wyłożony w
    > poczekalni, bo świadczy to o naszym niskim intelekcie itp

    Rozumiem Twoja wypowiedz tak, ze Cie zdenerwowala ilosc rzeczy, o ktorych
    trzeba pamietac. Jest takie madre powiedzenie, ze mowienie prawdy jest
    wygodne, bo nie trzeba pamietac, co sie mowilo przedtem. Te listy, jak ktos
    zauwazyl, sa w gruncie rzeczy proste i czlowiekowi, ktory ma odpowiednia
    doze profesjonalizmu w swojej dziedzinie i social skills przychodza
    naturalnie i bez myslenia o nich. Ich obkucie dla tych, ktorym nie
    przychodza one naturalnie, wymaga duzej umiejetnosci samokontroli. Tak wiec
    test przechodza ci, ktorzy rzeczywiscie te cechy maja lub ci, ktorzy sa na
    tyle zdolni, ze sie tego naucza.

    I.