PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego chcę odejść/odchodzę/odszedłem z pracy? › Re: Dlaczego chcę odejść/odchodzę/odszedłem z pracy?
    From: Jaroo <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego chcę odejść/odchodzę/odszedłem z pracy?
    Date: Fri, 23 Dec 2005 07:35:01 +0100

    WAM napisał(a):
> [...]

    A ja kiedyś poszedłem do firmy sprzedającej papierosy (dystrybutora)na
    rozmowę kwalifikacyjną, "wygrałem" stanowisko pracy (grafik
    komputerowy). Ale stwierdzili że najpierw to jakiś okres próbny by sie
    przydał wiec podpisaliśmy umowę zlecnie (na kwote 1/2 z tego co miałem
    dostać - czyli pozostałą kasę dostawałem na lewo :) na 3 miesiące. W
    trakcie dostała mi sie też robota w magazynie a po 3 miesiącach pani
    kierownik stwierdziła, że warukiem dalszej pracy jest podpisanie
    odpowiedzialności za magazyn... :) i tak oto sie skończyło. Pozdrawiam.