PracaGrupypl.praca.dyskusje****Delegacja służbowa****-pytanie › Re: ****Delegacja służbowa****-pytanie
  • Data: 2003-12-11 11:09:16
    Temat: Re: ****Delegacja służbowa****-pytanie
    Od: mnie tu nie ma <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Emelya pyta tylko o sprawy formalne, które trzeba wyjaśnić, a zaraz
    > posądzasz o naciągactwo.
    napisal 'pracodawca twierdzi, ze nie' - to znaczy ze nie teoretyzuje.

    > Zatrudnij sobie dmuchane lalki, to będziesz je... zwalniał, jak to
    > ładnie daleś do zrozumienia.
    nikogo nie zatrudniam, sam jestem czyims pracownikiem. i o czywiscie ze
    wole zarabiac wiecej niz mniej. ale tak sie sklada ze tez dojezdzam do
    innej miejscowosci do pracy, i w zyciu by mi nie przyszlo do glowy zeby
    brac delegacje jak cos robie tam, gdzie mieszkam! chce i wymagam zeby
    firma traktowala mnie powaznie, ale i ja staram sie tak podchodzic do
    swojej pracy.
    a to co opisala Emelya to jest szczeniacka zagrywka.

    mnietuniema