PracaGrupypl.praca.dyskusjeDebilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika › Re: Debilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika
    From: r...@r...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Debilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika
    Date: Mon, 18 Aug 2003 05:43:40 +0000 (UTC)
    Sender: "Użytkownik risp.pl - smart"<r...@r...pl>

    (cut - dlugie i wygladajace bardzo madrze wzorki)
    mam tylko trzy pytania:
    1)
    jak to sie stalo, ze zycie ludzi dosc istotnie sie zmienilo od czasow,
    gdy bylo 10000 homo sapiensow na swiecie i to zajmujacych sie glownie
    dlubaniem w ziemi w poszukiwaniu korzonkow albo rzucajacych kamieniami
    w niebo, bo czasem po takiej operacji spadalo jakies mieso... ?
    Chyba nie chcesz powiedziec ze ciagle obracamy w gospodarce globalnej
    tym samym zasobem pieniadza (jakkolwiek rozumianym) i ze te drobne ilosci
    HomoSapiensow byly tak kosmicznie bogate, ze po rozlozeniu na kilka miliardow
    ludzi niektorzy wciaz maja calkiem pokazne majatki?

    2)
    Jak to sie stalo, ze nie tak dawno niektore panstwa sie kosmicznie wzbogacily?
    Obnizajac poziom bogactwa Afryki, Azji? To tam kiedys bylo *az tak* super?

    3)
    A nawet gdyby to wszystko bylo OK to nasowa mi sie jeden wniosek:
    - w bogatych panstwach recesja sie powieksza.
    - czyli w biednych logicznym by bylo - rosnie bogactwo.
    - po pierwsze: nie widze.
    - po drugie: to szansa dla nas, w koncu biedakow ;-).

    pozdrawiam

    romekk

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!