PracaGrupypl.praca.dyskusjeDebilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika › Re: Debilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika
    From: "tomek" <o...@o...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Debilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika
    Date: Sun, 17 Aug 2003 23:43:45 +0200

    > To jest tylko wolny rynek.
    > Dlaczego? nizej.

    Ciach...

    super, i wiem ze Twoje rownania dzialaja, ALE w niemczech, i wiem to z
    autopsji....

    Problem w tym, ze jeszcze sie ta generacja nie urodzila
    ktora tak "czysto" => matematycznie bedzie na rynku operowala w polsce....

    no coz w Twoich rownaniach brakuje nie tego co inni zauwazyli (wor ma
    dziury) bo nie widza swoich wad:

    1. wszystko da sie zalatwic tylko przez znajomosci i rodzine, fachowosc ma
    male znaczenie
    2. dojscia z przeszlosci sa wiecej warte niz idee na przyszlosc
    3. jak dam lapowke to cos osiagne => sam dostane lapowke
    4. nie chce zeby moje dzieci cos zarobily, ja musze teraz jak najwiecej MIEC
    wiec strategia i przyszlosc
    mojej rodziny/firmy jest mi obojetna
    5. panstwo i podatki ma gdzies bo oni i tak kradna... oczywiscie, wiec sie
    dziw ze ci panstwo w ten
    sam sposob odpowie => ktos musi zaczac podatki placic, nie da sie w
    nieskonczonosc panstwa okradac
    6. ukrasc/na lewo/na czarno/wykolowac => te pojecia sa wiecej w
    spoleczenstwie warte od
    "zwyklego" dorabiania sie.....

    moze przesadzam z tej mojej niemieckiej perspektywy,
    tak co prawda bywam czasami w pl-u ale tam nie ZYJE wiec jest to na pewno
    opinia subjektywna....

    A Twoje rownania
    wszystkie wydrukowalem i posprawdzam czy da sie je jeszcze polepszczyc.
    Serdeczne dzieki,
    bo takie posty jak Twoje daja nadzieje ze bedzie mial kto tej nowej
    generacji
    wytlumaczyc jak sie zarabia a nie "dostaje" pieniadze :-)

    Tomek, Hamburg