PracaGrupypl.praca.dyskusjeDLACZEGO PRACODAWCY SĄ TAKIMI SZUJAMI ??? › Re: DLACZEGO PRACODAWCY SĄ TAKIMI SZUJAMI ???
    From: "Artist" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DLACZEGO PRACODAWCY SĄ TAKIMI SZUJAMI ???
    Date: Mon, 29 Apr 2002 08:46:31 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@praxis2.pol.pl

    Użytkownik "Krzysztof Kosminski" <k...@n...credit.cards.offers.web.de>
    napisał w wiadomości news:aahql0$cnh$4@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "trol" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pustych pudeł,
    > pracowac.
    >
    > Sam je sobie zatrudnił.
    > Jak się nie znał na HR to mógł sobie wynająć specjalistę.

    Za przeproszeniem.. ale zdajesz sobie sprawę ile kosztuje wynajęcie
    specjalisty ?
    Bo jak piszesz takie głupoty to powinieneś sobie sprawę zdawać. I nie mówię
    tutaj o jakimś
    szczeniaku kończącym szkołę i biegającym z papierkiem że jestem specjalistą
    HR, tylko o
    kimś profesjonalnym. To się łatwo mówi w dużych firmach, gdzie milion w te
    czy w te to nie
    gra aż takiej roli. W małych przedsiębiorstwach wystarczy jeden głupi
    pracownik, by
    wszyscy mogli tę pracę stracić. Szkoda że u nas jeszcze tego nie
    zrozumieli, że działając
    na szkodę pracodawcy, działasz na własną szkodę. Dla mnie pomimo bardzo
    przykrego faktu, że
    firma padła, dobrze się stało że "głupie babska" straciły robotę. Może
    następnym razem bardziej
    będą ją szanować.
    I tyle o tym

    Pozdrawiam Artist