PracaGrupypl.praca.dyskusjeDELL - bedzie kupa jak z LG? › Re: DELL - bedzie kupa jak z LG?
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DELL - bedzie kupa jak z LG?
    Date: Tue, 28 Nov 2006 18:19:21 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 28 Nov 2006 18:10:31 +0100, the_foe <t...@W...pl>
    w <jtjxwpkvwdgl.9yt60zdvp4ez$.dlg@40tude.net> napisał:

    > Z Chinami sie zgodze, ale Indie to potentat kadr IT. Jeslibysmy sie
    > otworzyli sie na Indie gwarantuje Ci ze place w tym sktorze spadly by co
    > najmniej o 20-50%.

    Szczerze? Ci dobrzy hindusi to pewnie zapylają do USA. Możliwe, że nawet
    wpław przez dwa oceany.
    Ci z którymi miałem okazję współpracować, albo stać za współpracującym i
    patrzyć mu sięw ekran jacyśstrasznie rewelacyjni nie byli.
    Ot, tacy słabi studenci po politechnice, ci co się nie uczyli.

    [ ... ]

    > problemem nie jest gosciu bo go nie znamy, moze jego wiedza jest warta

    Z argumentu 'bo mamy blisko w wawy' można conieco wyczytać.

    > miliarda na tydzien. Nie wiemy tego po prostu. Dziwna jest postawa
    > potentata ktory zakalda ze pensje 8k w Polsce sa niemozliwe. To tak jakbys

    Równie dobrze może założyć, że tyle nie da.
    I albo mu się uda, albo będzei rewidował swoją postawę. W kierunku
    rozwiązania LG albo zwiększenia kasy.

    ja czyli jakub
    Revoke.