PracaGrupypl.praca.dyskusjeDELL - bedzie kupa jak z LG? › Re: DELL - bedzie kupa jak z LG?
    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DELL - bedzie kupa jak z LG?
    Date: Tue, 28 Nov 2006 18:10:31 +0100

    Dnia Tue, 28 Nov 2006 16:51:09 +0000 (UTC), Jakub Lisowski napisał(a):

    > E, ja akurat jakoś straszliwie sięnie boję, bo w IT to ponoć braki są w
    > Chinach i Indiach.

    Z Chinami sie zgodze, ale Indie to potentat kadr IT. Jeslibysmy sie
    otworzyli sie na Indie gwarantuje Ci ze place w tym sktorze spadly by co
    najmniej o 20-50%.

    > A tak ogólnie, to śmieszy mnie dośc postawa, że chcę 8k, bo jak nie to
    > zatrudnią mnie za tyle w Warszawie. Szczególnie w mieście z
    > jakimśkonkretnym bezrobociem.

    a jaka ma byc postawa? To koles sprzedaje swoje umiejetnosci i ma prawo do
    ich wyceny.

    > Odpowiedź jest jedna: szerokiej drogi, chyba że gościu rzeczywiście jest
    > tyle wart.
    > Ale w takim przypadku to nie 'bo pójdę do Warszawy', tylko 'bo tyle
    > jestem wart'.

    problemem nie jest gosciu bo go nie znamy, moze jego wiedza jest warta
    miliarda na tydzien. Nie wiemy tego po prostu. Dziwna jest postawa
    potentata ktory zakalda ze pensje 8k w Polsce sa niemozliwe. To tak jakbys
    pojechal do Chin i sie obrazal (dziwil) ze ktos chce od Ciebie za Levi'sy
    tyle samo (lub nie razaco mniej) niz w PL.
    Obawiam sie ze ta inwestycja skonczy sie tak jak LG - lapanka w UP.