PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy zdarzyło się wam kiedyś być na lipnej rozmowie kwalifikacyjnej › Re: Czy zdarzyło się wam kiedyś być na lipnej rozmowie kwalifikacyjnej
  • From: "Joanna" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy zdarzyło się wam kiedyś być na lipnej rozmowie kwalifikacyjnej
    Date: Mon, 18 Oct 2004 21:29:42 +0200

    Użytkownik "Omen" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cl14oq$cse$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Pozdrawiam wszystkich grupowiczów
    > Chciałem zapytać was czy zdarzyło się wam kiedyś być na lipnej rozmowie
    > kwalifikacyjnej - w czasie której wyszło na jaw, że całe ogłoszenie na
    > podstawie którego rozmowa się odbyła było kłamstwem?
    > Otóż swojego czasu zadzwoniłem z ogłoszenia o pracę - było w niej coś o
    > administracji i pracy dla kasjerów, fakturzystek i magazynierów. Zostałem
    > miejsca zaproszony na rozmowę do innego miasta. W trakcie juz rozmowy
    > okazało się że magazynierzy zarabiają od 800-1000 mimo że w ogłoszeniu
    była
> [...]

    Witam,

    Ja akurat nie bylam...ale obserwuje sobie pewne ogloszenia w prasie i
    wskazywalo by to na tego rodzaju firmy.
    Trzeba byc na kazdy kroku przezornym...Co najciekawsze, raz firma ta nazywa
    sie "firma produkcyjno-handlowa", raz "czescia jakiegos tam koncernu", raz
    "przedstawicielstwem" , itp., a zawsze poszukuja tych samych osob (to znaczy
    na te same stanowiska) .Nazwy stanowisk wymienione w ogloszeniu nie maja nic
    wspolnego z akwizytorstwem czy -tak jak mowisz pomocnikiem handlowym - ale
    pewnie by sie okazalo, ze tak jest. Oczywiscie mozna tam zlozyc CV, ale
    tylko podczas rozmowy, na kotra Cie wczesniej zaprosza. Podziwiam i wrecz
    jestem ciekawa, jaka szate graficzna nadadza ogloszeniu (raz czarno-biale,
    raz kolorowe, raz inna czcionka, itp.). Gdy dalam ogloszenie do prasy, ze
    poszukuje pracy, przezornie wpisalam sobie ich nr telefonu w komorce pod
    nazwa "nie odbierac";-), i wiesz co , dobrze zrobilam, bo dzwonili do mnie.
    Oni wyszkuja tez ludzi po ogloszeniach. Nadmienie, ze pracy juz szukam jakis
    czas (niedlugo bedzie roczek:-(, wiec czytam dokladnie co tydzien Gazete
    Prace, i musze powiedziec, ze nie bylo tygodnia, aby Oni nie poszukiwali
    dokladnie tych samych osob. Takze na takie firmy jestem przeczulona, i Wy
    tez badzcie.

    pozdrawiam,
    Joanna